(Általános Szerződési Feltételek továbbiakban ÁSZF) 

1. A Szerződési Feltételek alapfogalmai

1.1 Szolgáltató adatai

Név: White Moon Shop (kisadózó)

Cím: 1095 , Boráros tér 7

Cégjegyzékszám: 55199313

Adószám: 56542910-1-42

Bank: OTP

ÁSZF

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a White Moon Shop (kisadózó)
(1095 Budapest, Boráros tér 7., Adószám: 56542910-1-42, email cím:
whitemoonshop99@gmail.com), továbbiakban Eladó, által működtetett „White Moon Shop” márkanevű
online üzlet (továbbikban webshop) vásárlói számára kerültek kidolgozásra. Felhívjuk
szíves figyelmét, hogy vásárlásával a jelen ÁSZF-et elfogadja, így kérjük, hogy azt a vásárlást megelőzően figyelmesen olvassa végig.

VÁSÁRLÓNAK minősül

Az a személy, aki az ELADÓ webáruházának szolgáltatásait igénybe veszi, azaz az ELADÓ webáruházának internetes felületén regisztrálja magát és e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

Az ELADÓ webáruházának Általános Szerződési Feltételeinek célja

Az ELADÓ a webáruházának Általános Szerződési Feltételeit továbbiakban ÁSZF, azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
Az ÁSZF az ELADÓ és a vele szerződéses kapcsolatba lépő VÁSÁRLÓ között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően az ELADÓ webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Az ÁSZF közzététele

Az ÁSZF VÁSÁRLÓ által történő elfogadása a webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a VÁSÁRLÓ az ELADÓ webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Akár új regisztrált felhasználóról, akár visszatérő felhasználóról van szó a megrendelés során felhívjuk a figyelmét az ÁSZF elolvasására, mert esetlegesen annak tartalma időközben módosulhatott. Az ÁSZF a lap alján megtalálható és letölthető PDF állományban!

Jelen ÁSZF DÁTUM napjától határozatlan ideig hatályos.

Az ÁSZF hatálya

Az ELADÓ fenntartja a jogot, hogy az ELADÓ webáruháza az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ELADÓ webáruházának ÁSZF-i és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ELADÓ webáruháznak ÁSZF-i mindaddig hatályban maradnak, amíg az ELADÓ webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat az ELADÓ webáruháza biztosítja.

Az ELADÓ webáruházának szolgáltatási területének hatálya

Az ELADÓ webáruháza által biztosított adathálózati kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. Az ELADÓ azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére és a választható országok címzett megrendeléseket fogad el és teljesíti. A Magyar Köztársaság területén kívüli posta, futárszolgálatilletve egyéb címre történő szállítást tudja teljesíteni. 

Az ELADÓ és a VÁSÁRLÓ között vásárláskor létrejövő szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül a VÁSÁRLÓ eljuttatja az ELADÓHOZ. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk (max. 48 órán belül). Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg 48 órán belül, úgy a VÁSÁRLÓNAK a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttsége megszűnik, vagyis a szerződés megkötésének elmaradása nem kérhető rajta számon. Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés-másolat nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A “Kapcsolat” menüpontban a VÁSÁRLÓ megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződése az interneten -kattintással- ráutaló magatartással valósul meg. Tájékoztatjuk, hogy az ELADÓ és a VÁSÁRLÓ között létrejött elektronikus szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, fokozott biztonsági elektronikus aláírással nincs ellátva, nem kerül iktatásra, és a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Áruházunkban az elektronikus szerződést rögzítő maradandó elektronikus eszköz (szoftver) nyelve a: magyar. Tehát a szerződés megkötésének, és a szerződésnek valamint a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv is a: magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt, a képek helyenként illusztrációk a termékek a valóságban eltérően nézhetnek ki. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a termék gyártói minden esetben fenntartják a termék és azok tulajdonságainak, szolgáltatásainak, funkcióinak előzetes bejelentés nélküli megváltoztatását. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A feltüntetett vételár mindig bruttó ár az Általános Forgalmi Adót (ÁFÁ-t) tartalmazza, és magyar forintban értendő. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért az ELADÓ nem vállal felelősséget.

A regisztrációhoz és rendeléshez szükséges adatok

– a VÁSÁRLÓ egyedi és érvényes e-mail címe (kötelező megadni);
– a VÁSÁRLÓ teljes neve (kötelező megadni);
– a VÁSÁRLÓ által szabadon választott becenév (amennyiben az ELADÓ a webáruházában aktiválja a Fórum vagy a Vendégkönyv szolgáltatást kötelező megadni);
– a VÁSÁRLÓ élő, és érvényes magyarországi telefonszáma (kötelező megadni);
– a VÁSÁRLÓ valós számlázási illetve szállítási cím, melyekre cégünk a számlát kiállítja illetve kiszállít (kötelező megadni);
– ha a VÁSÁRLÓ Cég nevére kéri a számla kiállítását akkor a CÉG pontos neve (nem kötelező megadni);
– a VÁSÁRLÓ által megadott Cég érvényes és pontos adószáma (ha a Cég nevét megadta a VÁSÁRLÓ akkor kötelező megadni);
– a VÁSÁRLÓ faxszáma, amennyiben a megrendelő szeretne bizonyos információkat faxon lekérni az ELADÓTÓL (nem kötelező megadni).

Fizetési feltételek

A VÁSÁRLÓ a megrendelés leadásakor a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét készpénzzel, vagy az ELADÓ bankszámlájára való közvetlen átutalással teljesíti. A VÁSÁRLÓ a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét megrendelő megtagadja, az ELADÓ fenntartja a jogot, hogy a megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján.

Adatvédelmi nyilatkozat

Az ELADÓ webáruház-szolgáltatásainak igénybevételéhez szükséges regisztráció során az ELADÓ a következő adatokat rögzíti a vásárlókról:

– a VÁSÁRLÓ e-mail (elektronikus levelezési) címe;
– a VÁSÁRLÓ neve;
– a VÁSÁRLÓ szabadon választott beceneve (ha a rendszer a regisztráció folyamán vagy a rendszer használata folyamán kéri a becenén megadását);
– a VÁSÁRLÓ telefonszáma;
– a VÁSÁRLÓ faxszáma (ha a VÁSÁRLÓ megadta a faxszámát);
– a VÁSÁRLÓ által megadott számlázási és szállítási címek;
– a VÁSÁRLÓ telefonszáma;
– a VÁSÁRLÓ által megadott jelszó (egyirányúan elkódolva).

A megrendelt áruk kiszállítása érdekében az ELADÓ a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére:

– a VÁSÁRLÓ által megadott címzett neve;
– a VÁSÁRLÓ által megadott címzett teljes címe;
– a VÁSÁRLÓ megrendelésének összesített végösszege;
– a VÁSÁRLÓ a rendelés folyamán az ELADÓ webáruháza által generált megrendelésének száma;
– a VÁSÁRLÓ telefonszáma;
– a VÁSÁRLÓ faxszáma (ha megadta).

Az adatok védelméről részletesen az “Adatok kezelésről” menüpont alatt tájékozódhat.

A megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény “az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről” (megtekintheti ide kattintva) értelmében a megrendelés leadásakor a VÁSÁRLÓ felé azonnal értesítést küld az ELADÓ webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az ELADÓ és a VÁSÁRLÓ között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a VÁSÁRLÓNAK, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az ELADÓ illetékes munkatársa felé. Amennyiben a VÁSÁRLÓHOZ ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a VÁSÁRLÓ ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az ELADÓ a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a VÁSÁRLÓNAK rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a VÁSÁRLÓ e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen (az “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül) van lehetőség rendelésének visszavonására, melyet a következő irányelvek alapján tud az ELADÓ ügyfélszolgálata elfogadni, vagy visszautasítani:

– átutalással történő fizetés esetén a rendelés visszavonását a kézpénzes fizetés szabályai szerint fogadhatja el, azzal a kitétellel, hogy az átutalt pénzt a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet “a távollévők között kötött szerződésekről” (megtekintheti ide kattintva) szabályozásai alapján 30 napon belül téríti vissza a megrendelőnek, valamint a banki tranzakciók során keletkezett költségeket ebben az esetben a megrendelőre hárítja;- “Személyes áruátvétel” választása esetén, az ELADÓ webáruháza értesíti a vásárlót az áru rendelkezésre állásáról. Amennyiben a VÁSÁRLÓ ezen értesítéstől számított 14 munkanapon belül nem intézkedik az áru átvételéről vagy halasztási igényéről, úgy a VÁSÁRLÓ megrendelését töröljük.

Az elállás joga

8.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II.
26.) Korm. rendelet alapján a Vásárló jogosult a Termék kézhezvételét követő 14
(tizennégy) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Vásárló az elállási
szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus
levél útján az alábbi címre:

White Moon Shop

1095,Boráros tér 7

whitemoonshop99@gmail.com

8.2. Elállás esetén Ügyfél köteles saját költségén gondoskodni a Terméknek az Eladó
részére történő visszajuttatásáról. Amennyiben a Vásárló eláll a szerződéstől,
haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított
14 (tizennégy) napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített ellenszolgáltatást. A
visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési
módot alkalmazunk.
A Vásárló köteles az Eladó részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.
8.3. Az Eladó mindaddig visszatarthatja az Ügyfél által részére kifizetett összeget, amíg az
Ügyfél a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt
visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
8.4. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan
elvárható, szükséges használati minimumot. Az elállás esetén az Ügyfél felelős minden
olyan, a visszaküldött Termékben keletkezett kárért, amely annak nem rendeltetésszerű
használatából keletkezett, így különösen, de nem kizárólagosan felel a Termék
sérüléseiért vagy elemeinek elveszéséért. A sérült vagy 10 %-ot meghaladó hiányos
terméket az Eladónak nem áll módjában visszavenni.

A csomag átvételekor a Vásárló mindenképp győződjön meg annak külső sértetlenségéről.
Amennyiben külsérelmi nyomokat talál a csomagon, mindenképp azonnal kérje a
kárjegyzőkönyv felvételét a futártól és a futárral közösen ellenőrizzék a csomag
beltartalmát is (csak külsérelmi nyom esetén) és ezt azonnal jelezze az
alanesse.info@gmail.com email címen, legkésőbb 1 munkanapon belül.
Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor sajnos nem tudjuk érvényesíteni kártérítési igényt,
továbbá a csomagot nem tudjuk visszavenni és helyette új termékeket küldeni vagy
rendelés összegét visszautalni!.
8.5. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az alábbi esetekben:

 Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének
teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes
beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás
egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
 Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján
vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében,
amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.
 Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
 Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
 Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Panasz

Esetleges panaszával forduljon hozzánk bizalommal írásban a jelen szerződési
feltételek elején megjelölt postai címre küldött küldeményben vagy a Weboldalon
feltüntetett elérhetőségek bármelyikén.

Előfordulhat, hogy az egyes termékek mellett feltüntetett fényképfelvételen nem a
megrendelt termék látszik, ebben az esetben fel van tüntetve, hogy az adott kép
illusztráció. Előfordulhat, hogy a megrendelt terméket más csomagolásban kapja meg, de
ez magát a terméket nem érinti. Természetesen ebben az esetben panaszát nem áll
módunkban orvosolni, mert ez nem számít hibás teljesítésnek.

Tevékenységünkkel kapcsolatos panaszát megteheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi
Hatóság területi felügyelőségein is, amelynek elérhetőségét itt találja:
http://www.nfh.hu/teruleti
Kielégítetlen fogyasztói igényével kapcsolatosan az Országos Fogyasztóvédelmi
Egyesület Békéltető Testületéhez is fordulhat, amelyek elérhetőségeit az alábbi linken
találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

A Vásárló felelősségvállalása

A Megrendelő kijelenti, hogy az itt iktatott Vásárlási feltételeket elolvasta, megértette és
tudomásul veszi, hogy rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja és az itt

leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, amelyért anyagi felelősséggel
tartozik. A megrendelőnek jogában áll a megrendelés elküldése után, de még a termék
kiszállítása előtt elállni a vásárlási szándékától.

Szavatosság

Fogyasztási kifogás esetén a VÁSÁRLÓ lehetőség szerint azonnal vegye fel a kapcsolatot az ELADÓ munkatársaival. Az ELADÓ elérhetőségeit az “Vevőszolgálat” illetve az “Elérhetőségek” menüpontok alatt találhatóak meg. Az ELADÓ szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 1959. évi IV. törvény “a Polgári Törvénykönyvről (a szavatosságra és a jótállásra vonatkozó szabályok)” (megtekintheti ide kattintva), a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet “az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról” (megtekintheti ide kattintva), a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet “A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről” (megtekintheti ide kattintva) és a 72/2005. (IV. 21.) Kormányrendelet “az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet módosításáról” (megtekinthető ide kattintva) foglaltak az irányadók.

Jótállás csak tartós használati cikkekre, például mosógépre, számítógépre, tévére vonatkozik. A VÁSÁRLÓNAK jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását az ELADÓ webáruházának Vevőszolgálata felé.
Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a VÁSÁRLÓ rendelkezésére.
Szavatossági igény esetén a VÁSÁRLÓ kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben az ELADÓ nem jelölte meg a leértékelés okát.

A szerződés megszűnése

A VÁSÁRLÓ bármikor kérheti az ELADÓ és a VÁSÁRLÓ között a megrendelés folyamán létrejött szerződés megszüntetését, ezt a VÁSÁRLÓ személyazonosságának igazolása után az ELADÓ tudomásul veszi, és a VÁSÁRLÓ az ELADÓ webáruházának használati lehetőségét biztosító VÁSÁRLÓ adatainak törlési igényét az ELADÓ Vevőszolgálatához történő beérkezésétől számított 5 munkanapon belül az ELADÓ maradéktalanul törli a webáruházának rendszeréből.

A White Monn Shop (kisadózó) fenntartja magának a jogot, hogy a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén, valamint ha jogellenesen, megtévesztően használ személyes adatot, vagy bűncselekményt valósít meg, akkor a felhasználási feltételekben biztosított módon a szerződést egyoldalúan felmondja.

Az ELADÓ felelőssége nem terjed ki

A VÁSÁRLÓ hanyagsága által okozott visszaélésekre (pl.: jelszavának harmadik személy résézre történő kiadása), azokért anyagi illetve erkölcsi felelősséget nem vállal. Az ELADÓ webáruház-rendszere által digitálisan rögzített és archivált adatok alapján ítéli meg a vitás helyzeteket, ezek vonatkozó részeit a VÁSÁRLÓ kérésére rendelkezésére bocsájtja.

Általános felelősség korlátozás

Az ELADÓ webáruházának oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve annak szolgáltatásait saját felelősségre használhatja. Az ELADÓ a webáruházának oldalain megjelenő esetleges téves vagy megtévesztő tartalomért-, a megjelenő információk valódiságáért, pontatlanságáért, esetleges elírási, megjelenítési, a weboldalak és szolgáltatások használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a VÁSÁRLÓKAT ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal.

Az ELADÓ webáruházából interneten történő vásárlás feltételezi a VÁSÁRLÓ részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.


Az ELADÓ semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, vagy következtek be:
– az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem az ELADÓ-tól illetve az ELADÓ webáruház rendszeréből származó bármilyen adat okozta problémákért;
– az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza az ELADÓ webáruházának akadálytalan működését és a vásárlást, megrendelés vagy fizetés folyamatát;
– bármilyen adatvesztésért;
– bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
– a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

Az ELADÓ bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

Az ELADÓ webáruháza más weboldalakra vonatkozóan is tartalmaz hivatkozásokat, linkeket. Más weboldalak tartalmáért felelősséget az ELADÓ nem vállal.

Záró rendelkezések

Az ÁSZF feltételeket az ELADÓ – a vonatkozó hatályos Magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az ELADÓ webáruházának internetes oldalain történő közzététel napján lép hatályba.Az ELADÓ webáruházának internetes oldalait látogató VÁSÁRLÓK kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az ELADÓ webáruházának internetes oldalait és megrendelést ad le, azt az ELADÓ jogosult úgy értelmezni, hogy a VÁSÁRLÓ az ÁSZF módosítását


vásárlást megelőzően figyelmesen olvassa végig.

1.2 A Vásárló

Aki a webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a webáruház internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

1.3 A Szállító

A Szolgáltató által megbízott szállítmányozó futárszolgálat:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 2351 Alsónémedi – Északi Ipartelep, GLS Európa u. 2. http://www.gls-hungary.com/

2. Webáruház Szerződési Feltételek célja

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház Szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket. Az ÁSZF a Szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.1 Az ÁSZF közzététele

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

2.2 Az ÁSZF hatálya

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a szolgáltató a webáruház szolgáltatást biztosítja.

3. A Webáruház-szolgáltatás

A Szolgáltató a Vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a webáruház szolgáltatást.

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya

A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Szolgáltató azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar Köztársaság területén kívüli, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges, minden ilyen megrendelés érvénytelen.

4. A Webáruház Szerződés létrejötte és módosítása

4.1. Regisztráció Minden oldalon megtalálható

Regisztráció menüpont alatt, az ott lévő adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. A szolgáltatót a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli, ha a Vásárló felelősség az abból adódó károkért a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

4.2 Általános jellemzők

 A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. Erre való tekintettel a személyesen, üzleteinkben történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek. A felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő, terméktípustól függően a megfelelő jogszabály által meghatározott ideig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet sem minősül szerződésnek, amelyet az ügyfél a szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A webáruházba a szolgáltató az általa üzemeltetett üzletek készletét tölti fel. A rendszer frissülési ideje 24 óra, így egyes esetekben előfordulhat, hogy készlethiány lép fel. Erről az ügyfélszolgálat haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadását követő 24 órán belül tájékoztatja a vásárlót. Ebben az esetben a szolgáltatót semmiféle jogi felelősség nem terheli.

4.3 Megrendelés módosítása, törlése

A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 45/2014(II.26) kormányrendelet tartalmazza. Eszerint Ön 30 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 30 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Tehát elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 30 nap. Az esetleges adatbeviteli hibák módosítását munkanapokon 8-16 óra között a következő telefonszámon +36 30 595 4435, vagy a nap bármely időszakában e-mail címen is megtehet: whitemoonshop99@gmail.com

A Borgo.hu a vásárló kifejezett kérésére módosíthatja a szerződést és ennek megfelelően egy kiegészítő számmal láthatja el, melyről tájékoztatja a vásárlót. Ebben az esetben az eredeti szerződés jogi és adatvédelmi feltételei maradnak hatályban.      

4.4. Megrendelés visszaigazolása

A beérkezett megrendelését e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

4.5 Fizetési feltételek

Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét a szállítónál az áruk átvételénél készpénzben teljesíti. A szállító a készpénz átvételéről számlát ad. A Szolgáltató részteljesítést nem vállal, a szállító részteljesítést nem fogadhat el. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló fenntarthatja, vagy elállhat vásárlási szándékától.

Az árak minden esetben tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t és magyar forintban (HUF) értendők.

4.6. Számlázás

A számlát a webshopon történő rendelést követően Vásárló minden esetben elektronikus úton, e-mail üzenetben kapja meg. Ennek elfogadása a webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. Feltétel elfogadásának minősül, ha a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

4.7 Szállítási módok

Futárszolgálatos szállítás, utánvét lehetőséggel. Utánvét esetén az összeget a vásárló az átadó futárnak fizeti, mely együttesen tartalmazza a termék/ek ellenértékét, az utánvét esetleges díját és a szállítási költséget. A szállítás díja bruttó 990Ft, kivéve 15000HUF rendelési összeg felett, mely esetben ingyenes. Utánvét esetén plusz 350 HUF GLS készpénz-kezelési díj kerül felszámolásra. Online fizetés estén ez a díj nem kerül felszámolásra. A szállítási és utánvét díjat a vásárlás befejezése előtt a webáruház kijelzi a vásárló számára.

4.8 Sikertelen kézbesítés

Általános kiszállítási határidőnél a szállító cég kettő alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a szolgáltató érvénytelennek nyilvánítja és törli.

4.9 Méret és modell csere garancia

A Szolgáltató webáruház vállalja a tévesen rendelt méret nagyobbra/kisebbre történő cseréjét és díjtalan szállítását az első alkalommal. Ha a termék ezt követően sem megfelelő bármilyen okból adódóan, a visszajuttatás költsége a Vevőt terheli. A csere csak akkor lehetséges, ha a vásárlás dátuma óta nem telt el 30 napnál hosszabb időintervallum , illetve a terméket nem hordták (pl. cipő esetén utcai használat) még.

5. Rendelés menete

5.1. A megvásárolni kívánt terméket testreszabás (méret és szín megadása) után a mennyiség megadásával helyezze a kosárba, ha további termékeket szeretne rendelni, folytassa a vásárlást.

5.2. Ha már nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a kosár tartalmát az oldal tetején található „Kosaram”-ra kattintva. A „Kosár ürítése” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát, illetve módosíthatja a mennyiségét a fel-le nyilak használatával. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a bevásárlókosár frissítése gombra. Ha a módosított mennyiség nem érhető el, piros betűs figyelmeztetés jelenik meg, kérjük csökkentse a kívánt mennyiséget, míg a figyelmeztetés el nem tűnik, minden mennyiségmódosítás után frissítse a bevásárlókosarat az előzővel azonos módon. Ha minden terméket véglegesített, kattintson a „Vásárlás befejezése” gombra.

5.3. Regisztráció és a vásárlás befejezése:
Itt kell megadni a személyes adatait (név, e-mail cím, cím telefonszám, szállítási cím), ill. ha már regisztrált vásárló akkor egyszerűen csak be kell jelentkezni, és ellenőrizni a személyes adatait, hogy aktuálisak-e, illetve ha szükséges, megadhat másik szállítási címet.

5.4. Fizetési mód kiválasztása, jelenleg utánvét (kizárólag Magyarországról történő rendelés esetén), átutalás, Paypal, valamint OTPay/MasterPass fizetési módok között választhat.Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor (+350HUF díjért).

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e‐mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére. Előre utalást csak a Szolgáltató szerződött partnerei választhatnak.

Bankkártyás fizetés: Felhasználó az OTP Bank biztonságos fizetési rendszerén keresztül is kiegyenlítheti a rendelés összértékén bankkártyával

PayPal: a fizetés opcióra kattintva átkerül a PayPal oldalra. Itt meg kell adnia PayPal felhasználói emailjét és PayPal-jelszavát, válaszolnia kell pár megerősítő kérdésre, majd ezek után automatikusan megterhelik a kártyáját, és már kész is a fizetés.

5.5. Szállítási / Számlázási adatok megadása,  

5.6. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

5.7. Az adatok megadását követően a „Rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat. Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követen Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.

5.8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.

5.9. A beérkezett megrendelését e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

6. A Vásárló jogai és kötelezettségei

A Vásárlónak miután a csomagot átvette 14 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet, a távollevők között kötött szerződésekről értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót NEM terhelik. Ilyen esetben, a Vásárló kérésére a Szolgáltató küld futárt az elállás tárgyát képező csomagért. Csomagpontokat szerződött vállalkozók működtetik, csomag visszaküldés csak a cég telephelyére lehetséges: Koti-Koti CN Kft. 1107 Budapest,Szállás utca 13. M12 épület. A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató fényképet készíthet. A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszautalni, a vásárló által a visszárunyilatkozatban megadott bankszámlaszámra. További információkat a Leonardo-Vinci Webshop Jogi Nyilatkozat  részében vagy az alábbi linken olvashat. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

6.1 Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani! Ha a Szolgáltató hibájából (technikai hiba esetén) tévesen, fizetés nélkül vette át a Vásárló a csomagot, annak ellenértékét köteles átutalni a Szolgáltató részére 14 napon belül.

7. Adatvédelem, adatbiztonság

7.1 Adatvédelmi Nyilatkozat

A Webáruház internetes oldalai bármiféle adat megadása nélkül látogathatóak. Vannak azonban olyan szolgáltatások (online vásárlás), amelyeknek teljes körű igénybevételéhez szükséges a látogatók bizonyos személyes adatainak megadása. A megrendeléshez szükséges adatfelvétel során a Szolgáltató a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról: A Vásárló azonosításához szükséges adatokat: * Név * Szállítási cím * Számlázási cím * Elektronikus levelezési cím * Elérhetőségi telefonszáma Választhatóan megadható adatokat: * Egyéb közlendő * Számlázási cégnév A Szolgáltató a Vásárló által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a Szerződés teljesítése és a Szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató a Vásárló adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a Szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011 évi CXII. Törvény, mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. A megrendelések kiszállítása érdekében a szolgáltató a következő adatokat bocsátja a szállító cég, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: * Megrendelő neve * A teljes Szállítási cím * Egyéb közlendő (lehetséges átvételi időpontok) * A megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén) * Megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A szállító, illetve megbízottja az adatokat szigorúan bizalmasan kezeli. 

7.2 Személyes adatok módosítása

Megadott személyes adatait a vásárló a Beállítások menüpont alatt bármikor megváltoztathatja. Vásárló adatainak törlését az elérhetőség oldalon megadott elektronikus levelezési címen illetve telefonon kérheti.

7.3 Beleegyezés a promóciók testreszabásába és megjelenítésére

Szeretnénk Önnek a preferenciáinak és érdeklődésének leginkább megfelelő ajánlatokat és akciókat bemutatni. Azáltal, hogy engedélyt ad és elfogadja az ÁSZF-et, lehetővé teszi, hogy ajánlatokat készítsünk, az Ön online tevékenységének elemzése alapján. Ezen tartalmak befolyásolhatják az Ön vásárlási döntéseit – ezért a javaslat 18 évesnél idősebb személyeknek szól. A cookie fájlokhoz hasonló technológiáknak és az Ön adatainak feldolgozásának köszönhetően, biztosítani tudjuk, hogy az Önnek megjelenített tartalom megfelelőbb az Ön igényeinek. A profilalkotás alkalmas piaci és statisztikai elemzésekre, melyekhez vonatkozó hozzájárulás megadásával Ön biztosítja, hogy webáruházunkban könnyebben megtalálja azokat a termékeket, amelyeket valóban keres és amelyekre relevánsan szüksége van. A hozzájárulás visszavonható. (Figyelem: ez nem befolyásolja a visszavonás előtt általunk végzett adatfeldolgozás jogszerűségét.) Az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítésének letiltása nem jelenti azt, hogy nem fog hirdetéseket kapni weboldal használatakor, mindössze – a továbbiakban is ugyanolyan mennyiségű hirdetést fog kapni, azonban – a hirdetések nem igazodnak az Ön jelenlegi preferenciáihoz. A beállításokat a böngészőjében módosíthatja, ebben az esetben weboldalunk esetlegesen nem fog megfelelően működni. Az Ön személyes adatait átadhatjuk harmadik félnek, amelyek segítenek weboldalunk futtatásában, vagy támogatást nyújtanak marketing kampányokban, karbantartják szoftvereinket, biztosítják eszközeink és teleinformációs rendszereink támogatását és működését, valamint folyamatos jogi szolgáltatásokat nyújtanak. (Bővebben erről az https://www.borgo.hu/adatvedelem menüpontban tájékozódhat.) A begyűjtött adatok kezelését az Ön általi törléséig vagy az önkéntesen adott hozzájárulás visszavonásáig végezzük – vagy a Polgári Törvénykönyv által előírt elévülési határidején belül meghatározott ideig.

8. Egyebek

8.1. Biztonság

Webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

8.2. Felelősség kizárása

Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Az oldalon feltüntetett leírások és képek csupán tájékoztató jellegűek. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az adatok a valóságnak megfeleljenek. Az esetleges elírásokért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. A Technikai hibákból eredő felelősséget nem vállaljuk. Technikai hibáknak nevezzük különböző a rendszerben található és előre nem meghatározható apró hibákat

8.3 Szerzői jogok

A weboldalon található összes adat, leírás, tájékoztató szöveg, kép, valamint az oldal grafikai és technikai szerkezete, funkcióinak megvalósítási módja, az ezen oldalakon látható formában a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül szerzői jogok megsértését jelenti és jogi következményeket von maga után. A weboldal főoldalára mutató linket bárki elhelyezhet saját felületén külön hozzájárulásunk nélkül. Belső oldalakra mutató linkek elhelyezhetők abban az esetben, ha ezek a teljes oldal, és nem csak egyetlen elem (pl. kép) elérési útját tartalmazzák, illetve az oldal tartalmára semmilyen módon nincsenek hatással, további paramétereket nem tartalmaznak. Tilos linket úgy elhelyezni, hogy az a weboldalt valamely más oldal részeként jelenítse meg.

8.4. Jogviták

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Kellékszavatosság

Hibás teljesítés során vállalkozásunkkal szemben, Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Octavia Fashion  Kft nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ebben az esetben a hiba jelzését követően a szolgáltató jegyzőkönyvet állít ki, melyet a törvény által előírt szükséges adatok kitöltését követően, bizonyíthatóan átad Önnek e-mailben vagy postai úton.

A hatályos törvény a fogyasztót kötelezi a megvásárolt termékek rendeltetésszerű használatára, azok karbantartására. Ezek elmulasztása esetén a garancia (szavatosság) elveszhet. Ezért fontosnak tartjuk, hogy az általunk forgalmazott termékek megvásárlása esetén különös figyelmet szenteljen a következőkre (a megvásárolt termékhez mellékelt vásárlási tájékoztató tartalmazza).

  • rendszeres ápolás, tisztítás
  • cipőfűző rendeltetésszerű használata. A cipőfűző használatának kerülése súlyos károsodást okoz a cipő bélésének anyagában, elsősorban a kéreg anyagában.
  • óvja a terméket a külső mechanikai sérülésektől
  • vászon felsőrészből készült lábbelit, soha ne mosson, mosógépben illetve ne tegye ki erős nedvesség hatásának (pl. eső, áztató mosás). Ezen hatások következménye súlyos szerkezeti elváltozást okoz, mely majdnem minden esetben a garancia elvesztésével jár.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Az illetékes Békéltető testület címe:

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Tel: 061 488-2131061 488-2131

Szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, Szerződő Felek a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a valóságnak megfelelő képet és leírást helyezzenek el az oldalon. Egyes típusok esetében előfordulhat, hogy a képen látható, illetve a valós termék eltér egymástól, melyért felelősséget nem tudunk vállalni. Fentiekre tekintettel kérjük minden tisztelt ügyfelünket, hogy szíveskedjenek az illusztrációként feltüntetett képet, illetve az árat egyeztetni a rendelt termék adatival, esetlegesen felvenni a kapcsolatot munkatársainkkal.

2015. szeptember 11-től a fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. törvény, röviden: Fgytv.) megváltozott.

„(1a) A tájékoztatásnak fogyasztói jogvita esetén ki kell terjednie a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségére, valamint tartalmaznia kell a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. A békéltető testületekről történő tájékoztatási kötelezettséget világosan, érthetően és könnyen elérhető módon kell teljesíteni, internetes honlappal rendelkező vállalkozás esetén a honlapon, honlap hiányában az általános szerződési feltételekben, általános szerződési feltételek hiányában pedig külön formanyomtatványon. Üzlettel rendelkező vállalkozás esetén az e bekezdés és az (1) bekezdés szerinti tájékoztatást jól láthatóan és olvashatóan kell megadni.”

Békéltető testületek elérhetőségei

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület     Baranya Megyei Békéltető Testület

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.                                 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

76) 501-525, (76) 501-500                                         (72) 507-154

bkmkik@mail.datanet.hu                                         bekelteto@pbkik.hu

Békés Megyei Békéltető Testület         Borsod-Abaúj-Zemplén M-i Békéltető  Testület         

5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.                          3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

(66) 324-976, 446-354, 451-775                         (46) 501-091, 501-870

bmkik@bmkik.hu                                                    kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület                        Csongrád Megyei Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.                              6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

(1) 488-2131   (1) 488-2186                                       (62) 486-987

bekelteto.testulet@bkik.hu                                         info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület         Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.               9021 Győr, Szent István út 10/a.

(22) 510-310                                                           (96) 520-217

fmkik@fmkik.hu                                                    bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület     Heves Megyei Békéltető Testület

4025 Debrecen, Petőfi tér 10.                                   3300 Eger, Faiskola út 15

(52) 500-749                                                           (36) 416-660/105

info@hbkik.hu                                                       hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei                   Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Békéltető Testület                                       2800 Tatabánya, Fő tér 36.

5000 Szolnok, Verseghy park 8.                              (34) 513-010

(56) 510-610                                                         kemkik@kemkik.hu

kamara@jnszmkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület          Pest Megyei Békéltető Testület

3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a                     1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

(32) 520-860                                                        (1)-474-7921

nkik@nkik.hu                                                      pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület         Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

7400 Kaposvár, Anna utca 6.                            4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

(82) 501-000                                                     (42) 311-544, (42) 420-180

skik@skik.hu                                                  endrediemese@invest.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület              Vas Megyei Békéltető Testület

7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.                   9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

(74) 411-661                                                     (94) 312-356

kamara@tmkik.hu                                            vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület   Zala Megyei Békéltető Testület

8200 Veszprém, Budapest u. 3.                        8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

(88) 429-008                                                     (92) 550-514

vkik@veszpremikamara.hu                               zmkik@zmkik.hu

 „(8) A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. 

A szakvélemény a Vásárlóra nem kötelező érvényű és Békéltető Testületi eljárást kezdeményezhet a tartózkodási helye szerint illetékes Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testületnél.

Az Koti-Koti CN Kft..  a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a Békéltető Testületi eljárást. 

8.5. A fogyasztói jogviták online rendezése:

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, a következő honlapon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

Ehhez szüksége lesz honlapunk e-mail címére is, ami az info@borgo.hu.

A jogviták online rendezése esetében a két félnek közös megegyezéssel kell kiválasztania a vitarendezési testületet. Mindegyik vitarendezési testületnek saját eljárási szabályai vannak. A vitarendezési eljárás általában egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb, mint bírósághoz fordulni. Vitarendezési testületek az EU-ban, Norvégia, Izland, Liechtenstein. 

Az eljárásnak 4 fő szakasza van , melyek mindegyik online végezhető: 

  1. Panasz benyújtása
  2. A vitarendezési testület kiválasztása közös megegyezéssel
  3. Panaszkezelés a vitarendezési testület által
  4. Eredmény és a panasztételi eljárás lezárása